Service


‘A business absolutely devoted to service will have only one worry about profits. They will be embarrassingly large.’

Henry Ford, Amerikaanse industrieel


Klantgerichtheid loont

Goede service houdt in dat je de verwachtingen van de klant overtreft. Dit bereik je met een consistent servicesysteem en door klantgericht te zijn, gedurende het gehéle bedrijfsproces. Houd continu de klant voor ogen, in alle keuzes die je maakt in je organisatie.

Aan de basis van onze service trajecten staan de fundamenten van Service Design Thinking, met deze fundamenten en de nodige kennis en ervaring in verschillende service sectoren, zullen we antwoord geven aan de volgende vragen;

  • Hoe worden de verwachtingen van je klanten gecreëerd?
  • Wat zijn die verwachtingen precies en hoe beïnvloed je ze?
  • Wat is je huidige servicesysteem? 
  • Hoe houd je de service op het gewenste niveau?
  • Hoe zorg je dat jouw team consistent te werk gaat en blijft? 
  • Hoe verander, verbeter of innoveer je de service die jouw team levert?
  • Wat is de reden dat je klant ook een volgende keer voor jou kiest?


 Maak ook kennis met het unieke  © iInnovate Service Assessment, een service die perfect inzichtelijk maakt hoe je de klanttevredenheid en -loyaliteit vergroot en je bedrijfsprocessen verbetert of nieuwe service systeem ontwerpt. 


Tijdens elke van onze trajecten staan niet alleen de verwachtingen van de klanten of de bedrijfsprocessen centraal, maar ook de medewerkers, het gezicht van de organisatie. Het omgaan met de verwachtingen van de nieuwste generaties biedt vaak al mooie kansen. Betrokkenheid en commitment zal ze motiveren om hun werk steeds te blijven verbeteren. En dus ook om betere service te leveren, zodat de klanttevredenheid en -loyaliteit toenemen.

Het Service-Profit Chain model van James Heskett toont deze relatie aan: betrokken medewerkers, grotere klanttevredenheid, de basis van een gezond bedrijf. Maar dat is niet altijd zo makkelijk te realiseren.

De TED-talk ‘Why we need to treat our employees as thoughtfully as our customers’door Diana Dosik gaat hier verder op in.

Graag werken we met je samen om te achterhalen wat de sterktes van je service zijn en waar er ruimte voor verbeteringverandering of innovatie is.

Neem vrijblijvend contact met ons op over de mogelijkheden, via
+31 (0)6 52 85 24 85 of [email protected]

This website uses cookies and asks your personal data to enhance your browsing experience.